Piyasa düşecek diye bekleyenler var hala fakat dolar Korona meselesinden beri 6'dan 7'ye çıktı. Yeni gelen araçlar ucuz mu gelecek ? Hepsinin fiyatı yükselecek haliyle 2.el piyasasına'da yansıyacak. Piyasa düşmez alabiliyorsanız alın. 3-4 ay önce kardeşime reno magane aldık. Düşecek diye diye hep yükseldi. Ha bayram bitince düşecek ha yıl başında. yok arkadaş düşmüyor 40 bine araç alacaktık bekledik düşer diye 50 bine aldık