INPUT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adıyaman'da en kötü araca 25-30 diyorlar fiyatlar hep bu sekildemi devam eder. Düşerse ne Zaman düşer
Bende Adıyaman'a yakın oturuyorum üzgünüm düzelmez bence