Anadolu üniversitesi de online yapıyor ve tedbir yok. orada da biz enayimiyiz, neden bu şekilde tedbirsiz yapılıyor diye ağlayan çok...
İnsanoğlunu memnun etmek mümkün değil...Yapılanlar biraz sert gibi duruyor ama özel bir üniversitenin bunu yapması açıkçası beni mutlu etti. demek ki paramı alırım öğrenci de ne hali varsa görsün denmemiş..
Unutmayın ki bazen başkalarının(çalışanların) hakkını savunmak için olağanüstü şeyler yapmanız gerekebilir.
Keşke hepimiz dürüst olsak, bu tür tedbirlere gerek duymadan sınav yapsak...