Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Ne yapsınlar şimdi? Niteliksiz, internetten kopya çekerek dersleri geçen mezun mu yetiştirsinler? Sonra "üniversite mezunuyum, işsizim..." , "işsizliğe isyan edip diplomasını yaktı.." haberlerini görelim.
Hakeden kazansın, çok çalışan iş bulsun. 2 kitap okumaya üşenenler değil.