Aytmatov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Avukat değilim ama öğrenciler şikayetçi olsa üniversiteden kan alırlar diye düşünüyorum
Bende avukat değilimde. Türkiye'de zengin olanın kaybettiğini görmedim