LizaveTa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
zaten önceden o 6 tl yi kendim alışveriş yaparak ödedim hocam. her alışverişte 6 tl kesiyor ise bilemiyorum tabi
Sanırım 3 ayda bir kesiyor yanlış değilsem, işlemi yaptıktan sonra 5522 ye MOBILODEMEKAPAMA yazıp gönderin o zaman