Konu
N11 de geçerli 20 tl
30-04-2020, 03:53:32
#2
Bip
Hocam mobil ödeme servisi daha sonra 6 lira civarı kullanım bedeli çekiyor hattınızdan bilginiz olsun onu da hesaba katın, bence siz kullansanız daha kârlı