
bu ne ki hocam. 4 sene önce alışveriş/market arabalarını dekupe etmiştim.
Bir kere de katalog için dantel.bir elişi dekupe.yapmistim . Danteli yapandan bile daha cok.emek verdim.eminim o gün gözlerim yandı.
Evde bunu yapacak bilgisayar olsa alırdım. Hayırlısı olsun
çekim şartları biraz zorluydu. kullanılacağı alanları planlayarak yapamadık. arka fon olunca da özzellikle web sitesinde uygun durmadı. şimdi decupe işlemi peşine koşuyorum mecbur.