Herkese merhaba, az önce bilgisayarı açtım ve hiç bir şey yapamadığımı gördüm. Uygulamalar, klasörler, cmd komut dosyasına kadar hiç bir şey açılmıyor. Ayarlar hariç hiç bir şeye tıklanmıyor, işlevsiz yani. Sistem geri yüklemede yapamıyorum çünkü disk ağzına kadar dolu. Onarmada yapmıyor. Bilgisayar sadece açılıyor ve öylece bakıyorum ekrana yani. İnternette çözümünüde bulamadım, görseller aşağıda. Format hariç bi seçenek sunun Allah için.