Benim rekorum bu aralar 8 saat. Elimden gelse 24 saat uyurum. Nasıl uyanık kalıyorsunuz hayret. Her an her dakika uyuyabilirim. Etrafımda uyaran çok. Ses ve ışık olmasa, dağ başında olsam hiç çıkmam yataktan. Uyku çok güzel bir şey. Uyuyun bence. ☹