oguzh4nk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Magento desteği pahalı derken neye göre pahalı hocam? Eklentileri, temaları mı pahalıdır yoksa herhangi bir yazılım desteği almak istediğimizde mi pahalı olur? Hazır e-ticaret paketlerini istemiyorum hocam. Yazılım tamamen bize ait olmalı.

Hocam ürünler ortalama 3K'yı bulabilir diye düşünüyorum. Wordpresten opencarta geçiş işlemini sağlayabilir misiniz? Ürünler, müşteriler, siparişlerin geçmesi gerekiyor. Birde ek olarak kayıt olma işleminde e-posta yerine sms ile doğrulama istiyoruz. E-Posta sistemin hiç bir yerinde kullanılmayacak. Bunlar mümkünse fiyat gönderir misiniz PM ile.
Magento her haliyle pahalıdır, anlayanı azdır.