NextWorld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
+72 yi gördüm, proje yetişmiyordu... Tabi oruçlu değildim, onun etkisini düşünmek lazım. Boş zamanınız varsa uyumaya çalışın
Deniyorum gözler kaymaya başladı artık
FierOzgur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pazartesi 20:00 - Çarşamba 23:00 kalmıştım havalimanında operasyonel sebeplerden ötürü, baya yamulmuştum ama hala hayattayım
Yarın en iyisi çok fazla uykusuz kalmanın zararları diye bi makale yazayım ben hem satar para kazanırım, hem de bilgilenmiş olurum
msergek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pazartesi ise gidip bin stop Perşembe cikmisligim vardır. İşin ilginci önce uykuyla boğuşuyor sonrası uyku gelmiyor. Bir nevi resetliyor ertesi gün 8 de işbaşı hiç bir şey yokmuş gibi.
Aynen olay beyinde bitiyor sanırım