Ben 20 saat işte çalıştığımı bilirim hocam uykusuz 2 gün kalmıştım üniversitede üst üst 4 sınav vardı ne günlerdi 😃
Üniversite de bende öyleydim ama şimdi olunca biraz tuhaf oldu
Arada toplam 1 saat uyku ile elimde olmadan dalmalarım dahil toplam 39 saat uyumadığım olmuştu. İlk gece vardıyam pazar günü gece 12 de başlıyor ben pazar erken saatte kalkmış uyumadan akşam işe gitmiştim sabahında işten çıkıp başka işe başvurmuştum aynı gün başlayıp eve gelince de gece 2-3 lere kadar evden çalışmıştım. Sonrasında sabah 5.5 da kalkıp tekrar ofise gitmiştim.tam bir intihan olmuştu o hafta saat tam 39 olmayabilir ama daha az olmadığından eminim hesaplamaya üşendim
Bu sanırım şeye benziyor, yumurta fabrikalarında var bu sistem sanırım öyle okumuştum bi ara, tavukların olduğu yerde belli bir süre ışığı kapatıp zifiri karanlık yapıp, sonra ışıkları açıktıklarında tavuklar ertesi gün oldu sanıp yumurtluyormuş, insan beyni de böyle sanırım