İnstagram için bu ilk mail olayı gerçekten hala iş yapıyor mu yoksa bizler için takıntıdan mi ibaret?
Yani sonuçta hesaptan kaldırılmış ve aradan aylar, yıllar geçmiş bir maille gidip bir sayfayı geri almak bana pek mantıklı gelmiyor. Belki kısa süre önce kaldırılmış olması etkili olur ama yani bir süre sonra işlevsiz hale gelmesi gerekmiyor mu?
Biliyorum Instagram'da hesap satmak etik değil İnstagram açısından ve kendilerini de buna göre sekillendirmiyor İnstagram yönetimi ama ben bi maili sonuçta çok farklı nedenlerden ötürü de kaldırmış veya kullanmak istemiyor olabilirim. Böylesi bir durumda ilk mailin hala hesap üzerinde hüküm sürebilmesi sağlıklı gelmiyor bana. Acaba diyorum, biz mi abartıyoruz? Kaldırılan mail nasıl uzun süreler işlevsel olabilir? Oluyor mu?