2015 yilinda 20 yaşindayim ismini vermim turkiyenin en çok iş yapan firmasi kargoya yeni girdim kurye olarak
Bir sofor iki kurye calisiyoruz diger kurye 40 yasindaydi adam 15 senelik calisan hangi dairede asansor var kapıyı kim açacak biliyodu nerde ağir kargo var binada asansor yok hepsine beni gonderiyordu malum kargo firmalari ozaman lar nakliye gibi sirtimda camasir mskinesi buz dolabi bile tasidim gunluk 200 ksrgo ile cikiyoduk kopek gibi calistiriyodular yanimdski adamda ben yeni girdim diye eziyodu bende bende ses cikarmiyodum yeniyim diye yorulunca geldik bulamadik yapistiriyodum mecburen😀