açık ara en kötü kargo firması.. fiyatları düşük olduğu için 2 sene kadar çalıştım. paketleri müşterinin kapısına götürmeye üşendikleri için telefon açıp şubeden gelip almalarını eğer gelmezlerse iade edeceklerini söyleyen şubelere sahip firma. Gönderici olduğum ve onlara para kazandırdığım halde benimle bile doğru düzgün ilgilenmiyorlardı. Alıcı ve göndericiler kesinlikle uzak durmalı.