Lynit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sanmam edevletten zaten görebiliyorsun sgk'nın ne kadardan ödendiğini yada tam ödenip ödenmediğini. Belki çıkış günün ay başı olarak gösterilmediyse tam değilde 15 20 günlük maaş almış olabilirsin bu ay.
Aynen arkadaşımiza katılıyorum .