Merhaba ;
Ovh.ie 'de barınmakta olan sunucumu başka bir ovh.ie kullanıcı olan kişiye devir etmek istiyorum.Başvuruyu yaptım.İkimizede mail ile evrak gönderdiler.Evrağı ıslakmyazı ve imzamız ile doldurup hem alıcı arkadaş hem ben aynı şekilde kimliğimizide ekleyip dün öğlen mail ile gönderdik.Dünden beri ses çıkmadı.Evrak ulaştı diye mal bile gelmedi.
Daha önce ovh den sunucu transferi yapan arkadaş varsa kaç gün sürüyor bu işlem ?