Artık sürat kargoyla teslim edildiğini gördüğümde satın alacağım şeyi almıyorum, başka satıcıdan bakıyorum. 14 ünde verdiğim sipariş bizim burada ki şubede 10 gün boyunca bekledi bir türlü dağıtıma çıkarmadılar. Ne geri gönderildi ne dağıtıma çıkartıldı. Boşu boşuna iade bekledim öyle. Şubeyi arıyorsun açmıyorlar. Saçma sapan bir yer, firmalar fiyatı uygun diye orayla çalışıyorlar ama müşteriye kargo teslim edilmiyorsa uygun olsa ne olur?