Bu sistemin yanlışlığından kaynaklanıyor.
Kargolar şubeleri teslim aldıkları üründen çok teslim ettikleri üründen az pay alıyorlar.
Bu yüzden teslimatı angarya gibi görüyorlar.
Yoğun oldukları dönemlerde ellerinde iş çoksa teslim etmeden uyduruk nedenlerle iade ediyorlar.
Çünkü iade ettikleri kargoya bir de dönüş ücreti yazıp bu dönüş ücretinden de para kazanıyorlar.
Kargo sistemine teslimatın gerçekleşmemesi halinde kargo ücretinin iadesi ya da kargo ücretinin yarısının iadesi gibi bir şart getirin tüm kargolar muntazam teslim edilmeye başlanır.