Fiyata felan takılmıyorum lakin anlamadığım şey 2 aydır bu söylenen şeylerin yapılması hala bitmemiş sanırım. Bu benim biraz garibime gitti.
Her kimse, eğer yapılmadı ise ayıp etmiş.