Tozan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sokağa çıkma yasağı var evde bulamadık yazmışlar gecenki kargoda 😁
Bizede ayni şeyi söyledi müşteri hizmetleri dedim sokağa çıkma yasağı var kimse evden çıkmadı bana diyor beyfendi nerden biliyorsunuz sokağa çıkma yasağı var diye evde durduklarını dedim annem 65 yaş üstü kimsenin evden ciktigi yok bana demez mi kargo geldi kapıya kadar evde kulaklıla yüksek sesle müzik dinliyorsunuz ondan duymamissinizdir
Dedim helal olsun evin içini gören sistem yapmışsınız sizi şikayet edicem diyince kivirmaya başladı