kodlarini paylasir misin?
siralama icin:
1. adim ilk kesirli sayinin üst tarafni yapiyorsun
- önce (x-y)*x2 yi daha sonra y3 ü yapiyorsun
- sonra 4 derecesini aliyorsun kökün
- sonra 3 üncü derecesini
- (k) nedir anlamadim
2. ilk kesirli sayidaki bölen kismini (alt taraf) yapiyorsun
- kök ifadesinin icini (önce 5*x/y daha sonra +1 ekliyorsun)
- sonra karekökünü alip x2 ile carpiyorsun
sonra 1 ve 2. kismi birbirine bölüyorsun..
benzer mantik 2 kesilir ifadede de var...
kodumda bir sorun vardı üstadım ) parantez kapamayı atlamışım.. Çok teşekkürler