ertan2002 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kodlarini paylasir misin?
siralama icin:
1. adim ilk kesirli sayinin üst tarafni yapiyorsun
  • önce (x-y)*x2 yi daha sonra y3 ü yapiyorsun
  • sonra 4 derecesini aliyorsun kökün
  • sonra 3 üncü derecesini
  • (k) nedir anlamadim
2. ilk kesirli sayidaki bölen kismini (alt taraf) yapiyorsun
  • kök ifadesinin icini (önce 5*x/y daha sonra +1 ekliyorsun)
  • sonra karekökünü alip x2 ile carpiyorsun
sonra 1 ve 2. kismi birbirine bölüyorsun..

benzer mantik 2 kesilir ifadede de var...
kodumda bir sorun vardı üstadım ) parantez kapamayı atlamışım.. Çok teşekkürler