30 dk yemezsen birşey kaybetmezsin de, oturur 30 dk daha yerim dersen belki de orucun sakatlanacak olmayacak. Diyanet rasathane ile ortak çalışıyor yani bilimle, temkinli bir saat kullanıyor belki ama orucunu sakatlamana ne gerek var, 3 de kalk 1 saat ye iç namaz kılmıyorsan yat işte kalk sabah işine git, namazı kılıyorsan 3.50 de kalk ye iç namazı kıl yat, o yarım saatin peşine düşmüş herkes