Boby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok kurcalama hocam, tut işte 😁
Tutuyoruz şükür de imkanımız varsa az tutalım benlik sıkıntı yok da çalışana sıkıntı



LyNo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen iyisin kuzeyde 20 saat tutan ne yapsın
Finlandiyaydi sanırım 20 saat tutuyorlardı