yorumlar için teşekkürler, anladığım böyle birşey yok

kamyoncuyum , normal şartlarda her gün seferi km yi fazlası ile yapıyorum yinede orucumu tutuyorum. zaten amacımız Allah'a olan borcumuzu ödemek ama musatafa karataş kafamı karıştırmadı değil bu gece ki yayınını tekrar izlemek lazım