Merhabalar hocam , benim bildiğim yetiştirildiğimiz ve öğretilenden gördüğüm ezan ile birlikte niyet edilir ve bu şekilde sünnettir.
Tüm gün bir şey yemeden içmeden durup oruç tutmuş sayılmayız. Bu birazcık kendimizi kandırmaya giriyor Çünkü çok zorlandığınızda tutmadığınız orucu bozabileceksiniz. Bu sistematik bir şey değil ki bir açık kapı bulalım. İnsan nefsinin sınavı bu sadece. Ona'da açık kapı işlemez kendimizi kandırmış oluruz sadece
Bu tamamen benim kişisel görüşümdür.