merhaba arkadaşlar şimdi tv de tesadüf mustafa karataş konuşması dikkatimi çekti , konuşmasına ortadan izlediğim için tam anlıyamadım

yanlış da anlamış olabilirim ama anladığım

gece sahur yapıp yarın ki işimize göre niyet etmeyip sabah ile öğle vaktinin ortasına kadar hiç birşey yemeden içmeden durup eğer işimiz çıkarsa yemeye içmeye devam edebiliyoruz.
işimiz çıkmamış ise o saatte niyet ederek orucumuzu tutmaya başlıyoruz.

benmi yanlış anladım yoksa böyle birşey varmı?