İktidar partilerinden birine üye olmayabilirsiniz belki ama muhalefet partilerinden birine üyeyseniz kesinlikle başvurmayın, zamanınıza emeğinize yazık olur. Ben işsizim, annem kanserden vefat etti babam malulen emekli evimizin kirasını ödeyecek durumumuz yok. Ev sahibimiz kıl biri olsa çoktan sokağa düşmüştük. Belediyenin yolladığı günlük yemekle geçiniyoruz, belediye bazen faturaları ödüyor ben gündelik yevmiyeli iş bulabilirsem gidiyorum.
Bu durumdayız ve başruvumuz reddedildi. Sebep? İktidar partili olmamak.