Merhabalar, MacOS işletim sistemi kullanmaya yeni başladım. Bir biriyle bağlantılı 6 adet RAR dosyası mevcut THE UNCARCHIVER programı ile hepsini seçerek çıkar diyorum son parta geldiğinde hata veriyor. Farklı part dosyalar ilede denedim aynı.. Çözümü var mı ?