Vay be. Geçmiş yıllar 98 yılında ilk bilgisayarımızı taksitle alıp 3 sene ödemiştik. Öde öde bitmemişti. Bir ev alınırdı o parayla 96 yılıydı sanırım oturduğumuz evi 5 milyara mı ne almıştık düşünün. Şimdi bence her şey çok daha pahalı ama daha kolay alınıyor. Çünkü kredi ve kredi kartı olanağı var. Eskiden o kadar kolay değildi bizim için. Elde sıcak para varsa alıyor ya da sağdan soldan borç para dileniyorduk