Hodari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İkametteki adreste oturulmuyorsa nasıl oluyor peki?
Kapıya bilgi kağıdı birakp gidiyorlar, pttden alıyorsunuz. Ama tavsiye etmem aşırı kalabalık olduğu söyleniyor.