Arkadaşlar merhaba
Kafama takılan bir konuda sizden bilgi rica edeceğim, şimdi benim Adsense hesabım var ve bir kaç tane kendi onaylattıgım site ekli. Atıl durumda olan, adsense onayı almış ama gelire çevrilememiş siteleri alıp proje geliştirmek istiyorum. Amacım özgün yazı gir, onay al süreçlerini atlamak.
1.Adsense onayı almış bir siteyi satın aldıgımda, kendi adsenseme eklerken tekrar onay istenecek mi? Yoksa direk reklam ekleyip kazanabilecek miyim?
2.Bu süreçte pinli veya pinsiz olmasınun önemi var mı? İlanlarda pinli veya pinsiz diye görüyorum çünkü.
3. Adsense onaylı site alımında şuna dikkat dediğiniz başka husus var mı?
Şimdiden çok teşekkürler
1. Kendi adsensenize eklerken yeni bir süreç olacak ve yeniden onaya göndereceksiniz ve bu büyük bir risk. Eski adsenseden kaldırmadan sizin panele ekleyemezsiniz.
2. Pinli olmasının tabiki önemi var belli bir meblağa ulaşan hesaba eskiden adrese pin gönderiliyordu eğer pin 4-5 ayda gelmezse reklam gösterimi durduruluyor ve kimlikle onay felan açılıyor. O yüzden pinli adsense her zaman daha iyidir.
3. Adsense site alımında herkesin kendine göre kriteri vardır. Siteye bişey diyemem ama adsense için pinterestte kullanılmamış, politika ihlali görmemiş olsun.
İyi günler.