VolumeUP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yapılan çalışmaya göre söylüyorum.Blog kısmında düzenleme yok 3 adet makale girilmiş , blogta bir düzenleme yok.Bazı kısımlar hala ingilizce...
Eklentilere ayar yapmış olabilir orasını bilemem , belki başka şeylerde yapmış olabilir görülen kısım için 800 lira fazla forumda bir çok arkadaş bu işi yapıyor bu fiyata ilk defa görüyorum tema hariç olarak.
hocam fiyat uygun ve makul. ancak arkadaş işi hiç teslim etmemiş zaten. burdaki kastım hani yapılacak hizmetin bedeli 800tl normal bunu küçümsememek lazım.

tabi kişi hizmeti vermemiş hakkı zaten 0tl