Supersonic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Temayi ben kurdum görmüş olduğunuz çoğu yerleri numaraları vs ben değiştirdim zaten.




Hayir lisans tema vs herşey bendeydi.
hocam o zaman 800tl neyin parası