Site içerisine tema vs kurulmuş. Tema lisanslı ise sorun yok. Hemen hemen tüm detaylarına kadar yapılmış. Bazı yerlerin Türkçeleştirilmesi gerekiyor o kadar.
Temayi ben kurdum görmüş olduğunuz çoğu yerleri numaraları vs ben değiştirdim zaten.
Tema lisansı var mi? Lisans dahil mi?
Hayir lisans tema vs herşey bendeydi.