Merhabalar forum içinde bir arkadaşa a-z'e kurulum yaptırdım 800 tl ..
Domain + hosting + tema bendendi (2 ay önce başlatılmış bir site)
Şimdi size soruyorum
www.tamirperpada.com bu sitede herhangi bir kurulum vs görüyormusunuz.Şikayet konusu acıcam ama hak yemek istemiyorum çünkü bu konuda bilginize ihtiyacim vardir.
Şikayetimi belirtmek için size soruyorum parasında değilim ama ortadaki bu şey nedir ?
Hocam SSL i aktif edin sorun ortadan kalkıcaktır.
http://www.tamirperpada.com/ <- bu şekilde açarsanız direk olarak giriş yapar.
SSL kurulumu için PM. ile ulaşabilirsinz yardımcı olurum.