Supersonic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar forum içinde bir arkadaşa a-z'e kurulum yaptırdım 800 tl ..
Domain + hosting + tema bendendi (2 ay önce başlatılmış bir site)
Şimdi size soruyorum www.tamirperpada.com bu sitede herhangi bir kurulum vs görüyormusunuz.Şikayet konusu acıcam ama hak yemek istemiyorum çünkü bu konuda bilginize ihtiyacim vardir.

Şikayetimi belirtmek için size soruyorum parasında değilim ama ortadaki bu şey nedir ?
site açılmıyor