Merhabalar forum içinde bir arkadaşa a-z'e kurulum yaptırdım 800 tl ..
Domain + hosting + tema bendendi (2 ay önce başlatılmış bir site)
Şimdi size soruyorum
http://www.tamirperpada.com/ bu sitede herhangi bir kurulum vs görüyormusunuz.Şikayet konusu acıcam ama hak yemek istemiyorum çünkü bu konuda bilginize ihtiyacim vardir.
Şikayetimi belirtmek için size soruyorum parasında değilim ama ortadaki bu şey nedir ?