Bence gerek yok, dediğiniz şekilde hata yapan varsa, gereksiz konu açıyorsa kısa süreli ban atılır ya da o kategoriden ban atılır, o zaman akıllanırlar. Neden kendini bilmeyen kişilerin cezasını yeni üyeler çekiyor?