Pasgol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kalbinin üstüne yatarsan olacağı bu.
sesli güldüm öyle bir alışkanlığım yok her zaman yastıksız sırt üstü yatarım yoksa uyuyamam