anlaşılan çok yemişsin ve karabasan gelmiş. yattığın yerde yada üzerinde yemek parçaların olmadığına dikkat et ve herzaman yatarken Allahın adını söyle. hiç birşey olmaz korkma.
pardon da bu kadar saçma bi açıklama olamazdı. Karabasan gelmesi nedir hahahahahahahahahhaha
edit: cinler korkuttu kesin hah