CasperTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dediğinizin ne olduğunu bilmiyorum ama Millenicom firmasını kullanıyorum
Hocam modemden dns ayarı yapmadınız, değil mi

Aha vallaha buldum la sonunda

Çok sağolun hocam, makbule geçti.