Aynı mantıkla .dark / .light da tanımlanabilir

Bu sayede gece/gündüz olayını da çözmüş oluruz

Dolayısıyla BBCode teslim etmeye, tek tek görsel yüklemeye gerek kalmaz.
Açıkçası bunu da söylemek istemiştim ama çok yüzsüz gibi olacaktım

Gece gündüz modu ve mobil uyumlu konu tasarımı yapıyoruz zaten forumda bir kaç grafiker olarak
Aynısını bende yapıyorum hocam
Konu da eğer karar verilirse bu işi yapacak kişilere tam olarak anlatabildiğimi düşünüyorum

Demek istediğim bu değildir
Birazdan bir örnek göstereceğim

Gece gündüz modu ve mobil uyumlu konu tasarımı yapıyoruz zaten forumda bir kaç grafiker olarak
Konuyu güncelledim

Kontrol ederseniz tam olarak anlatmak istediğimi anlayacaksınızdır