grafiking adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynı mantıkla .dark / .light da tanımlanabilir Bu sayede gece/gündüz olayını da çözmüş oluruz Dolayısıyla BBCode teslim etmeye, tek tek görsel yüklemeye gerek kalmaz.
Açıkçası bunu da söylemek istemiştim ama çok yüzsüz gibi olacaktım



Fovard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gece gündüz modu ve mobil uyumlu konu tasarımı yapıyoruz zaten forumda bir kaç grafiker olarak
Aynısını bende yapıyorum hocam

Konu da eğer karar verilirse bu işi yapacak kişilere tam olarak anlatabildiğimi düşünüyorum
Demek istediğim bu değildir

Birazdan bir örnek göstereceğim



Fovard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gece gündüz modu ve mobil uyumlu konu tasarımı yapıyoruz zaten forumda bir kaç grafiker olarak
Konuyu güncelledim
Kontrol ederseniz tam olarak anlatmak istediğimi anlayacaksınızdır