Konu
R10'a gelen saldırılar hakkında
27-04-2020, 22:52:48
#24
constantine38
Keşke sizde şu fontu değiştirseydiniz. Bu ne ya okuyamadık bir türlü.
ismail03 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yazılım değişiyor mu?
Değişeceğini zannetmiyorum. Hatta imkansız. Çünkü o kadar çok modül eklendi ki yeni bir yazılıma geçmek baştan kodlamak anlamına gelir.