Keşke sizde şu fontu değiştirseydiniz. Bu ne ya okuyamadık bir türlü.

ismail03 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yazılım değişiyor mu?
Değişeceğini zannetmiyorum. Hatta imkansız. Çünkü o kadar çok modül eklendi ki yeni bir yazılıma geçmek baştan kodlamak anlamına gelir.