fiyatlarınız yüksek. ticaret konusu değil fırsat bölümüne açtığınız için konuyu eleştirebilirim diye düşünmekteyim.
enjoy kedi mamasını 96 tl`ye alıyorum. daha uygun fiyata da var birçok sitede. sizde 114
özetle, sunduğunuz teklif fırsat değil, sıcak hiç değil.
112tl. aynı mama 135 liralara da satılıyor siz kendiniz çok daha iyi biliyorsunuz, neticede sokak hayvanları için haftada 2-3 çuval alıyorsunuz yanılıyor muyum ? bulduğunuz o 95 100 lira civarı olan kişilerin asıl işi evcil hayvan mağazacılığı yapmak ya da mama satmak değil asıl işleri mal bozdurmak. sayfalarındaki ürünleri detaylıca incelerseniz anlalarsınız. işi gerçekten petshop olan mağazalara baktığınız da ise fiyatların 110+ olduğunu göreceksiniz. tek ürünle veya 6500+ çeşit üründe 10-15 üründe pahalı olmakla (size göre) tüm mağazayı pahalıcı yapmak biraz vur yansın oldu bence.