Ben 1 Nisanda Başvurdum Hala Bekliyorum Siz Ne Zaman Başvuru Yapmıştınız Hocam
1 nisan
Sistemden sorguladım değerlendirme de yazıyor acaba sistemsel bir sorun mu ?
Bana da simdi mesaj geldi. Ihtiyaci olanlara verilecek krediyi ihtiyacimiz olmadigi icin alamiyoruz sanirim 🤣
Çok saçma değil mi hocam