Konu
Öğrenci pasaportu hakkında sorum var
27-04-2020, 20:07:25
#4
cy4udev
weqale34 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ders kaydı yapmadıysan öğrencilik haklarından faydalanamıyorsun diye biliyorum.
thepalabiyik adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sistemde öğrenci durumun pasif ise alamazsın o hakkın kaybolur.
Bilgilendirmeniz için teşekkür ediyorum
İyi forumlar dilerim