weqale34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ders kaydı yapmadıysan öğrencilik haklarından faydalanamıyorsun diye biliyorum.
thepalabiyik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sistemde öğrenci durumun pasif ise alamazsın o hakkın kaybolur.
Bilgilendirmeniz için teşekkür ediyorum İyi forumlar dilerim