Api anlaşmasını neresi ile yaptınız sakıncası yok ise benimle paylaşabilirmisiniz, Benimde ihtiyacım var şuan kullandığım çoğu panel çalışmıyor.
MedyaBayim ile görüşüldü çok ilgililer hizmetlerinde de uzun süredir sorun yaşamayanlar var tercihim o oldu bakalım hayırlısı