sorumsuz firmanın önde gideni İstanbul'un göbeğinde oturuyorum 1 ay önce bunlara teslim etmiş papara ne arayan var ne soran teslim edilmedi büyük ihtimalle iptal ettireceğim kartı
Gecmis olsun hocam öncelikle. Ben papara kartimi iki ay once falan aldim. Gelmeden takip linki gonderdiler. o link uzerinden hangi kuryede ise adi soyadi,whatsapp numarasi,harita üzerinden neredeyse takip etme,adres guncelleme vs oluyodu diye biliyorum.
Twitter'dan ulaştım firmaya. Dönüş sağladılar çok özür dilediler. Gereğinin yapılacağını ilettiler. Değerli mesajlarınız için teşekkür ederim arkadaşlar.